Saturday, July 21, 2007

Hiina Internet teel Web 2.0 poole



Hiina internetikasutajad veedavad järjest rohkem internetis aega otside muusikat, videosid ja mängides seal. Samuti on suurenenud tööotsijate ja pakkujate interneti kasutamine. Ka eneseharimiseks, reisimisteenuste broneerimiseks ja pangateenuste kasutamiseks pöörduvad inimesed üha rohkem Hiinas interneti poole.

Nii selgub Hiina internetiuuringute keskuse China Internet Network Information Center (CNNIC) äsjasest uuringust, kus küsitleti üle 5000 inimese, kõikidest Hiina provintsidest. Enamik internetikasutajaid on mitteabielus 25 aastased noored, kelle sissetulek jääb alla 1500 yuaani kuus (1000 krooni). Eelmise aastaga võrreldes on interneti kasutajate arv kasvanud 31,7 protsenti ning jõudis selle aasta juunis 162 miljoni inimeseni. Selle arvuga on ta maailma esiliidri USA järel, kellel on 211 milj interneti kasutajat, teisel kohal.

Hiina noored, kes kasutavad internetti, kasutavad ka üha rohkem seda suhtlemiseks ja inglise keele õppimiseks. Populaarsed on keeleõppesaidid, kus otsitakse õpetajaid ja ingliskeele oskajaid ingliskeelsetest riikidest või ka mujalt. Italki(www.italki.com), mida Hiinas kutsutakse talkdatalk on saanud hiljuti nagu teada konkurendi ASI poolt investeeritud samalaadse vahendussaidi poolt.

Samuti suureneb huvi ka SecondLife mängude vastu. Mängud ja eriti interneti põhised on Hiinas traditsiooniliselt olnud kõva tegija.

UuSnNjTmjs - connection string

No comments: