Tuesday, January 08, 2008

Ülestunnistus: Olen sõltlane!




Olen sõltlane! Jah! Minu sõltuvuse nimi on Hoisin. See on hiina austrikaste, mandariini nimetus hai xian - otsetõlkes: "mere maitse" aga see tähendab tegelikult ka meretoite üldse. Koos õli nimetusega on siis täielik termin hai xian jiang -

Ma tean et seda pannakse tavaliselt ka Pekingi pardi roa juurde.

Aga ma söön seda ka teiste hiina toitudega. Tegelikult vahet pole ma söön seda ka ükskõik millega. Täna hommikul valasin sörtsukese vanale pannkoogile ja ammmhh.. keele viis alla ..

See ei loe, et suurest söömisest pea ja kael valutab, see pidi olema ka hiina restorani sündroom, blogisin sellest kunagi ka varem .. Ma lihtsalt pean seda pruuni maitsvat omapäraselt lõhnavat ollust päevas vähemalt piisakenegi saama!


No comments: